2013年8月17日 星期六

[每日一煮] 打風啦~~~ 一齊開罐頭~~












打風啦~ 打風啦~~~
我可以開罐頭啦~~~~~
平時都好少開罐頭~
但一到打風~ 不期然想開開罐頭~
今次整左個豆豉鯪魚炒公仔麵~

放心~ 唔係好咸~仲好好食~ 依據老公的要求~
d 豆豉同鯪魚都煎香左~ 有少少脆脆的~~~
當然我唔敢食咁多~
比老公食多d~ =p
烚多個菜清清佢~
係第二日~有個fd 同我講佢唔多食豆豉鯪魚~
所以唔知咩味~~~ 佢仲問我豆豉係唔係黑豆黎的~~
oh~~~~ 大家~我係呢度同大家介紹一下豆豉~~~
豆豉係大豆做的~ 做法都係將佢發酵~
根據維基講~ 佢係有乳酸菌同胺基酸的~~
日本納豆又係大豆發酵~點解中國的豆豉好食咁多~>0<

沒有留言:

張貼留言