2013年8月6日 星期二

[自由講場] HAPPY BIRTHDAY TO ME~~~~ =P

今年生日好開心~~~ 可以去酒店住一晚~ 可以去游水~~~
天氣好好~~~ 可以RELAX ~ HEA 下~~~
可以食餐好的~~~~ 多謝晒老公~~~~ >3<



今次老公帶我去食MR.STEAK~
食完我地話佢應該改名做~ MR.SEAFOOD / MR. OYSTER
因為食蠔同海鮮都好食過D 牛扒~~~
不過原先老公都係諗住同我食蠔~ 可以叫揀岩LAAA~ ^^
D蠔6隻3款148~ 我覺得都OK~ 都幾新鮮~~~ 由淡的到咸的再到甜的~~~ 好正呀~~~

 
所以如果大家去食的話~ 最好唔好食STEAK~ WAHAHAA~
同埋唔好加錢食個梳乎理~~~  = = 因為唔值~~~水平以下~~~
所以成餐飯~ 最好食係前半部份~ KAKAAAA~

不過今餐得著的係.... 可以比IDEA 我試新菜式~
希望不久的將來同大家分享一下~~~ ^^

沒有留言:

張貼留言