2013年6月12日 星期三

食粽節

今年端午節好特別,好耐無試過係婆婆屋企包粽
唔係我唔乖,係近年婆年紀大,所以無包,
不過今年因為請左工人,所以就開左個教授班!
將包粽的技巧傳比下一代,而我就成為大家的目標,一定要學
很高興婆婆讚我包得好
包粽最緊要的係包得實,咁就唔會太淋,d米又hea晒出黎
又唔可以太大力,否則就好易爛
希望下年有時間包啦^^

另外一個特別就係試多左粽,今年試食左2款

聖安娜桂花紅豆粽 ($60四件)
我堂姐極力推介,我覺得佢都幾好食,唔算太甜,紅豆蓉幾滑,但略嫌桂花味不足,要好仔細才發現

東海堂冰粽($2x兩件)
今次試左芒果味同十勝紅豆味
坦白講,芒果味我都幾失望,原本以為佢用新鮮芒果,點知係假到爆的軟糖味
反而紅豆覺得唔錯,佢入面有紅豆粒,唔錯!



今日收到堂姐比的手信,唔同牌子的明太子醬,
諗下有咩菜式可以整左佢,唔好淨係整意粉咁悶..^^




沒有留言:

張貼留言