2013年5月8日 星期三

[第1道] XO煙肉炒年糕 (附食譜)

開始寫食譜了~ 希望請大家食多d 唔同的菜式啦!
今次請大家食XO煙肉炒年糕~ ^^
炒年糕通常都是用咸肉或腩肉片,但我又懶得去買咸肉;五花腩,買得少又唔好意思!
見雪櫃有煙肉,好!!!就用佢啦!都係腩肉姐~=P
年糕我用韓式年糕片,但唔一定要用韓式的,可以用寧波年糕
我用韓式的原因係…我屋企有存貨…哈哈
不過我都喜愛用韓式的年糕,因為我鍾意佢的質感,同埋佢無糯米,無咁難消化!



XO煙肉炒年糕 (3人份) 

年糕      550克
煙肉      4片
金娃娃菜    1棵
冬菇(可用乾的)   5朵
蝦米      14克
辣椒仔     1條
薑       3片
蒜       2粒
乾蔥      2粒
水       適量
蔥(切段)     2條

調味料A鹽   1/2茶匙
糖   1茶匙
XO醬   2茶匙
生抽  1茶匙
魚露  1茶匙

調味料B麻油  1茶匙


1. 冬菇洗淨切片備用*
2. 蝦米先洗一洗,再用水浸一浸,連水備用
3. 金娃娃菜洗淨切條備用;煙肉切條備用
4. 蒜、乾蔥及辣椒仔切碎備用
5. 起鑊加少少油,先用中火將煙肉爆香逼出油[圖2];加入金娃娃菜及冬菇**[圖3],炒至金娃娃菜軟身後,盛起備用
6. 再開鑊,加油;先爆香薑、乾蔥蓉及蝦米(留蝦米水)[圖4],有香味後加入蒜蓉及辣椒蓉,爆香後加入年糕[圖5]
7. 炒勻後加入蝦米水***,唔夠水再加清水[圖6],然後加入調味料A
8. 用中火煮至收水後,加入(5)盛起的料,加入蔥段及調味料B炒勻即可



* 如果用乾冬菇,要先洗一洗,再浸軟,切片後連水備用*。浸冬菇需時,請先提早做
** 如果用乾冬菇,浸冬菇的水不要加入去,但冬菇水要留下備用
***如果用乾冬菇,冬菇水可在此時加入

沒有留言:

張貼留言